GEANNULEERD

INTERACTIEF ATELIER MET

CASPER TER HEERDT

22 & 23 mei 2021

Wegens onvoorziene omstandigheden kan het 'interactief atelier' met Casper ter Heerdt niet doorgaan. We zijn natuurlijk wel gewoon geopend, dus kom zeker eens een bezoekje brengen!

In het kader van de expo 'Connect'.

Casper ter Heerdt (NL/°1966) is een conceptueel kunstenaar die in zijn werk reflectie, projectie en herkenning onderzoekt. Hij verbindt persoonlijke ervaringen en herinneringen en laat bewust ruimte voor de interpretatie van de beschouwer. Zijn werk nodigt uit tot reflectie en dialoog, geconcentreerd rond de vraag ‘wie’ wij als mensen zijn. Hij creëert verstilde omgevingen, waar elk moment iets kan gebeuren.

In het weekend van 22 & 23 mei zal Casper ter Heerdt werken aan zijn 'Inner Landscape': een tijdelijke maquette die, in samenspel met de bezoeker, zal uitgroeien tot een landschap van objecten. De reflectie en medewerking van het publiek is noodzakelijk: met of zonder woorden kunnen zij een ingreep doen, waarop de kunstenaar met een nieuwe ingreep reageert, enz.

Toegang is gratis.

Tot dan!

INNER LANDSCAPE

Een bezoek aan Stichting IJsberg moet je niet vooraf reserveren. Hou wel rekening met de coronamaatregelen.

Hier vind je alles nog eens op een rijtje!