ZOMERZINNEN & WINTERZINNEN

Onder de noemer Zomerzinnen en Winterzinnen staan er op weekend- en feestdagen regelmatig kleine maar fijne evenementen op de agenda die graag een brug slaan naar verschillende kunstdisciplines. Het gevarieerd aanbod bestaat uit open ateliers, intieme concerten, verrassende workshops en boeiende vertellingen. Bij mooi weer gaan deze geregeld buiten door. De kalender wordt in de loop van het jaar aangevuld met nieuwe ontdekkingen, neem dus zeker een kijkje op de website.

De plaatsen voor deze voorstellingen zijn steeds beperkt. Wil je zeker zijn van een plek, schrijf je in via info@stichtingijsberg.be. Indien het om een betalende voorstelling gaat, kan u enkel de dag zelf aan het onthaal bij IJsberg betalen.

ZOMERZINNEN

& WINTERZINNEN